محاسبه و پرداخت فطریه به صورت آنلاین بر اساس نظر مراجع تقلید مختلف

به گزارش پایگاه خبری «بانک روز»، در سامانه پرداخت اینترنتی وجوهات شرعی با نام «فطر آنلاین»، همچنین افراد می ‌توانند انتخاب کنند فطریه‌شان به حساب کدام مؤسسه از میان مؤسسات خیریه کهریزک، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز شود.
در این سامانه که از طریق نشانی اینترنتی nik.bsi.ir در دسترس است، افراد می توانند در ابتدا ضمن مشخص کردن اینکه سید هستند یا خیر، قوت قالب خود را اعم از نان یا برنج، قیمت‌های متفاوت فطریه یا کفاره روزه در اقصی نقاط کشور و… تعیین کرد.
 در این سایت هزینه فطریه بین ١٠ تا ٥٠٠ هزار ریال به ازای هر نفر قابل تنظیم است و علاوه برآن می توان از فتواهای مراجع عظام کشور در این زمینه بهره مند شد.
انتخاب تعداد نفرات برای پرداخت میزان نهایی فطریه و انتخاب تعداد روزها و ماه های کفاره روزه از مهمترین گزینه های این سامانه است که امکان بهتری برای تعیین دقیق میزان این وجوه به دست می دهد و در نهایت با انتخاب یکی از سه نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و مؤسسه خیریه کهریزک، می توان در کمترین زمان ممکن از پرداخت آنلاین و مستقیم به حساب این موسسات از درگاه اینترنتی بانک صادرات ایران مطمئن شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image