افزایش اعتبار دفترچه‌ های تامین اجتماعی

  • کد خبر: 15107
  • /
  • 12 آبان 1399 - ۱۰:۳۱
  • /
  • بیمه

به گزارش پایگاه خبری «بانک روز»، دکتر شهرام غفاری، در این باره اظهار کرد: پرداخت مطالبات همواره یک دغدغه جدی برای سازمان و مراکز طرف قرارداد بوده است.

وی افزود: مطالبات بخش خصوصی را تا مرداد پرداخت کرده ایم و شهریور و مهر ماه باقی مانده است. حدود ۷۲۰ میلیارد تومان برای مطالبات بخش خصوصی در ماه مرداد پرداخت شده است و در این بخش عقب ماندگی نداریم؛ چون هنوز مطالبات ماه مهرشان هم برای ما ارسال نشده است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه وضعیت بخش خصوصی بسیار خوب است و خوشحالیم که این شرایط پیش آمده گفت: از مسئولین سازمان که در سطح بالاتر برای تجهیز منابع تلاش می کنند به سهم خودم سپاسگزارم. اعتبار دفترچه بیمه شدگان نیز افزایش پیدا کرده و با اقبال بخش خصوصی روبه رو هستیم. درگذشته تمایل به لغو قرارداد بیشتر بود ولی اکنون تمایل به عقد قرارداد بیشتر است.

غفاری ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، سازمان توانسته است به گردش مالی بخش خصوصی در نظام سلامت کمک کند.

وی درباره مطالبات  مراکز درمانی در بخش دانشگاهی نیز گفت: مطالبات بخش دانشگاهی نیز ماهانه حدود ۷۰۰ میلیارد تومان است؛ به جز فروردین که مبلغش به علت تعطیلی ها کمتر است.

مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: مطالبات بخش دانشگاهی تا آخر خرداد به طور کامل تسویه شده و تا ۶۰ درصد مطالبات تیر، مرداد و شهریور را هم دریافت کرده اند. عقب ماندگی در این بخش نداریم و یک ماه هم جلوتر هستیم./ایسنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image