برگزاری دوره آموزش CFA در ایران کلید خورد

  • کد خبر: 5
  • /
  • 1 آذر 1395 - ۱۹:۳۷
  • /
  • بورس

به گزارش پایگاه خبری بانک روز، صبح امروز مراسم امضای قرارداد بین مرکز مالی ایران و شرکت وایلی به منظور برگزاری دوره های آنلاین CFA  در ایران برگزار شد.

پیش از این داوطلبان این دوره، برای شرکت در دوره مجبور به سفر به کشورهای همجوار همچون ترکیه و دبی بودند اما پس از این اقدام مرکز مالی، آموزش 300 ساعتی در ایران به صورت آنلاین برگزار شود تا متقاضیان ایران، شهرستان ها و همچنین ایرانی های مقیم سایر شرکت ها بتوانند در آن استفاده کنند.

در این مراسم، علی نقوی، مدیر عامل مرکز مالی ایران گفت: توسعه آموزش کاربردی، هدف اصلی مرکز مالی ایران است. به همین منظور برگزاری دوره های CFA، CIA ،   CMA به صورت انحصاری به مدت 3 سال در اختیار مرکز مالی ایران قرار گرفته است.

به گفته نقوی ثبت نام برای شرکت در این دوره ها از 15 آذرماه آغاز می شود.

همچنین عزیز طیبی، نماینده وایلی در ایران در خصوص این قرارداد گفت: یکی از مهم ترین فعالیت های موسسه وایلی در بخش مالی، حسابداری و تجارت تعریف شده است. به همین دلیل در همکاری با مرکز مالی ایران قرار گرفتیم، زیرا ترحیج میدهیم که با شرکای پیشگام در هر کشور همراه شویم.

وی افزود : ما در 2 سال ابتدایی همکاری با ایران، جوانب کار را می سنجیم و پس از آن قطعا مقدمات و برگزاری دوره ها در ایران را محیا خواهیم کرد. هم اکنون تعداد پذیرفته شدگان در آزمون CFA  در خاورمیانه، پایین تر از میزانی است که باید باشد. اما ما بازار سرمایه ایران را بازاری مطمین برای ورود دریافته ایم. هر چند نطر قطعی را پس از 12 ماه همکاری مستمر بیان خواهیم کرد.

بهادر بیژنی، جانشین رییس سازمان در امور بین الملل ضمن تقدیر از این قرارداد گفت:  بازار سرمایه ایران در روند جهانی شدن قرار دارد و برای این مهم، مسئله آموزش نقش کلیدی دارد. در پکیج های ارائه شده توسط موسه وایلی، همراهی تا موفقیت در آزمون دیده می شود. این موضوعات ویژگی های خوبی است که به فعالان بازار سرمایه ایران کمک شایان توجهی می کند. البته درخواست داریم که این آزمون ها در ایران نیز برگزار شود اما برگزاری دوره های آموزشی به عنوان اولین قدم نیز به عنوان فال نیکی در این میان شناخته می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image