ارز حاصل از صادرات باید پشتیبان تجارت کشور باشد

به گزارش پایگاه خبری «بانک روز»، غلامرضا پناهی با تشکر از همراهی صادرکنندگان در بازگشت ارز حاصل از صادرات، اظهار داشت: رییس کل بانک مرکزی همواره تاکید بر تعامل و ارتباط نزدیک تمام بخش های بانک مرکزی با فعالان تولیدی و صادرات کشور داشته و این معاونت در راستای اجرای این سیاست، به طور مستمر با فعالان بخش خصوص جلسات مشترک برگزار می کند.

معاون ارزی بانک مرکزی عنوان کرد: روند بازگشت ارز صادراتی خوب است؛ به نحوی که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از پنج میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات غیرنفتی توسط صادر کنندگان در نیما و به روش واردات در مقابل صادرات طی چهار ماهه سال جاری تامین شده است.

 غلامرضا پناهی با تشکر از همراهی صادرکنندگان در بازگشت ارز حاصل از صادرات، اظهار داشت: رییس کل بانک مرکزی همواره تاکید بر تعامل و ارتباط نزدیک تمام بخش های بانک مرکزی با فعالان تولیدی و صادرات کشور داشته و این معاونت در راستای اجرای این سیاست، به طور مستمر با فعالان بخش خصوص جلسات مشترک برگزار می کند.

معاون ارزی بانک مرکزی عنوان کرد: روند بازگشت ارز صادراتی خوب است؛ به نحوی که از ابتدای امسال تاکنون، بیش از پنج میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات غیرنفتی توسط صادر کنندگان در نیما و به روش واردات در مقابل صادرات طی چهار ماهه سال جاری تامین شده است./مهر

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image