رکورد جالب یک ایرانی در بورس روسیه

  • کد خبر: 14966
  • /
  • 29 شهریور 1399 - ۱۴:۰۶
  • /
  • بورس

به گزارش پایگاه خبری «بانک روز»، شرکت ورد ترید گروپ، یک شرکت بین المللی با مالکیت ایرانی است که در حوزه های گوناگون ازجمله تولید اپلیکیشن های هوشمند مالی با بکارگیری پتانسیل ها و سرمایه های جوان و خلاق ایرانی در حال فعالیت است.

طبق بررسی ها و اعلام نظر تحلیلگران بازار سرمایه در روسیه مشخص شد شرکت ورد ترید گروپ در بازارهای مالی بین المللی نیز بهترین معاملات و سرمایه گذاری های موفق را تا کنون به سرانجام رسانده است.


دکتر حسین قاهری پیش ازاین بدلیل پیش بینی های دقیق و صحیحی که در بازارهای مالی جهان نموده مورد توجه وارن بافت (Warren Buffett) – پدر علم سرمایه گذاری در دنیا – قرار گرفته و از سوی وی پیشنهاد همکاری داشته که پس از انجام مذاکراتی با نامبرده پیشنهاد او را رد کرده است.


در حال حاضر بازارهای مالی جهان و به خصوص بازار بورس روسیه در انتظار تحرکات بعدی این وارن بافت ایرانی هستند تا ببینند باتوجه به شرایط پساکرونا، سرمایه گذاری در کدام بخش از بازار سودآور خواهد بود.


دکتر حسین قاهری دارای مدرک دکترا در رشته Finance & Bankingاز کالج London Business Schoolبا موضوع پایان نامه Non Equity Method است.
از مهم ترین دستاوردها و تجربیات ایشان میتوان موارد ذیل را نام برد:


* جذب بالغ بر 200 میلیون دلار فاینانس برای پروژه های نفتی
* سه دوره پیش بینی واقعی در Stock Market کشور روسیه
* تحلیل بازارهای فارکس به مدت 5 سال

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image