ساختمان جدید مرکز آموزش بانک کارآفرین افتتاح شد

  • کد خبر: 15783
  • /
  • 23 خرداد 1401 - ۱۵:۴۷
  • /
  • بانک

به گزارش پایگاه خبری بانک روز، در مراسم افتتاحیه ساختمان آموزش بانک، دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک با تاکید بر اهمیت پرورش درکنار آموزش گفت: به نظر می رسد آموزش جنبه ابزاری پرُ‌رنگ‌تری دارد اما در مقابل پرورش دارای ابعاد تربیتی و عمیق تری است که نشان از اهمیت آن است و به همین جهت سرمایه گذاری هر سازمانی در خصوص نیروی انسانی با نگاه آموزش و پرورش باعث می‌شود نیروی انسانی به سرمایه انسانی مبدل شده و موتور حرکت سازمان و جامعه شود. 

وی در ادامه تصریح کرد: در عرصه اقتصاد یکی از حلقه های مفقوده سالهای گذشته، برنامه ریزی راهبردی آموزشی و پرورش مدیرانی بوده که بتوانند با انجام امور زیر ساختی، ماندگار باشند.

مدیرعامل بانک کارآفرین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به نظر می رسد در بانک کارآفرین  برخی موضوعات راهبردی و استراتژیک  روی زمین  مانده بود و نیاز به حرکت جدی‌تر داشت. بانک کارآفرین یکی از بانک های پیشرو است که پایه و اساس خوبی دارد و از نظر شاخص های بانکداری، جزء بانکهای خوب به شمار می آید و می توانیم در سطح بین الملل نیز ادعا کنیم با بانکهای دیگر قابل رقابت هستیم. اما برخی موضوعات ساده کمتر به آن توجه شده  و در محاق قرار گرفته بود که یکی  از این موضوعات آموزش بود.

بهاروندی ادامه داد: آموزش مدرن، با داشتن امکانات مناسب امکان پذیر است و با افتتاح ساختمان آموزش در این بخش به یک سطح قابل قبولی رسیدیم. 

وی تاکید کرد:یکی دیگر از موضوعاتی که بسیار مهم است کارهای زیر ساختی در حوزه فناوری اطلاعات است که قصد داریم با انرژی و تمرکز زیاد، در حوزه زیر ساختی بانک پیگیری ویژه داشته باشیم و با کمک همه شما اتفاقات خوبی در  این بخش را شاهد باشیم که قطعا بسیار پر هزینه است اما باید انجام شود.

دکترفرشاد محمدپور عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور مالی و مجامع بانک، افتتاح ساختمان آموزش بانک را یکی از اقداماتی خواند که با پیگیری دکتر فرزین و دکتر بهاروندی پایه ریزی شد و با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش در ساختار بانک گفت: همانطور که یکی از مهمترین ساختمانهای بانک به بحث آموزش اختصاص یافته است امیدوارم با ظرفیت ایجاد شده بخش آموزش بانک فعال تر شده و شاهد پیشرفت های بیشتری در این بخش باشیم. 

 

دکتر مسلم بمان پور  مدیر پیشین آموزش بانک کارآفرین دراین مراسم با اشاره به سابقه تاسیس مدیریت آموزش در بانک گفت: مدیریت آموزش از ابتدای سال ۱۳۹۶ به دستور مدیرعامل وقت و مدیر توسعه سرمایه انسانی وقت با ماموریت آموزش و ارزیابی عملکرد تشکیل شد. 

 وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ تقویت حوزه های زیر ساختی آموزش کلید خورد و با نظر مثبت هیات مدیره بانک یکی از ساختمان های بانک به عنوان مرکز آموزش بانک نام گذاری و مراحل تجهیز آن با حضور متخصصین مربوطه آغاز شد.

مدیر سابق آموزش تصریح کرد: هدف از این فعالیت ها جز ارتقا سطح آموزش و دانش همکاران نبود و به همین جهت خیلی نیاز به موضوعات بنیادین نبود تا  اینکه امروز به اینجا رسیدم و بانک صاحب مرکز آموزش با رعایت کامل استانداردهای آموزشی و زیر ساختی شده است. 

در ادامه این مراسم رسول خوانساری مدیر آموزش بانک ضمن تاکید بر انجام مطلوب ماموریت اصلی واحد آموزش و ارزیابی عملکرد، تصریح کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با همراهی دوستان زمینه فراهم شده برای ارتقا آموزشی را به نتیجه برسانیم و بتوانیم همانطور که در طی دودهه گذشته بانک کارآفرین بعنوان بانکی خوشنام شناخته شده است این خوشنامی ادامه یابد. 

در پایان این مراسم از آقایان راضی زاده مدیر پشتیبانی بانک و شاهرخی مدیرعامل شرکت ابنیه گستر کارآفرین به عنوان دست اندرکاران بازسازی این مرکز و همچنین از آقایان فریبرز کیان و سید جمال طاهری دو تن از پیشکسوتان مدیریت آموزش و منابع انسانی بانک که به عنوان مهمانان ویژه این مراسم دعوت شده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image