هاچبک تازه وارد بازار خودرو ایران را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری «بانک روز»، بازار خودرو ایران همواره میزبان خوبی برای هاچ بک های تازه وارده بود و مشتریان خودرو نشان داده اند که معمولا هاچ بک هاس اسپرت را می پسندند.

اسپرت های هاچ بک نظیر 206 و پراید 111 در بازار ایران نمونه خوبی از پرفروش های بازار ایران بودند که استقبال چشمگیری از آنان شد.

H220 برلیانس که قرار است توسط شرکت پارس خودرو تولید شود احتمالا یکی دیگر از هاچ بک های اسپرت بازار خواهد بود که نظر بسیاری از جوانان را به خود جلب خواهد کرد.

آنچه در تصاویر اولیه منتشر شده به چشم می خورد ظاهر اسپرت و جوان پسنده آن است که با طراحی روز همراه بوده و از سبک و سیاق خاصی برخوردار می باشد.

طول این خودرو 4170 میلی متر، عرض آن 1703، ارتفاع 1482 و فاصله دو محور آن 2570 میلی متر می باشد.

این خودرو که قرار است در دو مدل گیربکس دستی 5 سرعته و TMA تولید و روانه بازار شود دارای حجم موتور 1500 سی سی می باشد.

فرمان الکتریکی این خودرو جذابیت خاص خودرا داشته و در ترمزهای جلو از سیستم دیسکی خنک شونده و ترمزهای عقب از سیستم کاسه ای بهره می‌برند.

امکانات ایمنی و تجهیزات جانبی این خودرو شامل جدول زیر می باشد :

H220 محصول مشترک گروه خودروسازی سایپا و شریک تجاری بی ام و(برلیانس) می باشد که با توجه به ظاهر بیرونی و طراحی داخلی آن، می تواند یکی از مدعیان رده قیمت زیر 40 میلیون تومان بازار خودرو ایران باشد.

با توجه به سابقه ی فروش هاچ بک ها در بازار و میزان علاقه قشر جوان جامعه به این مدل خودروها و همچنین سوابق شرکت پارس خودرو به عنوان تولید کننده با کیفیت خودرو در ایران، می توان منتظر فروش خوب این محصول در بازار ایران بود، با این حال باید صبر کرد و واکنش بازار را به این خودرو جدید پارس خودرو دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *