افق 1400 بانك ايران زمين، دستيابي به رتبه اول در بانكداري ديجيتال است

به گزارش پایگاه خبری «بانک روز»، مجتبي شيرواني عضو هيات مديره و قائم مقام مديرعامل اين بانك در سخنان خود در سمينار سراسري مديران ضمن تشريح اهميت برنامه ريزي در دستيابي به اهداف مورد نظر بانك، اظهار داشت: در بانك ايران زمين حركت به سمت يك سازمان برنامه محور از ابتداي سال ۹۵ آغاز شده و بانك برنامه خود را تا سال ۱۴۰۰ تعريف كرده است.
شيرواني افزود: اين برنامه ها از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ در يك دوره شش ساله تنظيم شده است و اين دوره‌ها به منظور تثبيت و خروج از فشارهاي موجود تبديل به سه دوره دو ساله كوتاه مدت شده است، تا ضمن به روز رساني شرايط، ابزار لازم را براي يك جهش بلند آماده كند.
وي در خصوص افقي كه بانك براي دستيابي به آن دور خيز كرده است گفت: در واقع بانك ايران زمين تحول جدي و بسيار بزرگي به نام «بانكداري ديجيتال» را هدف گرفته است.
قائم مقام مديرعامل بانك ايران زمين، در توضيح چشم انداز اين بانك در سال ۱۴۰۰ و رسيدن به رتبه اول در بين بانكهاي كشور در حوزه «بانكداري ديجيتال» گفت: اين يعني اينكه در «بانكدراي ديجيتال» هم ابزار، هم پرسنل و هم مشتريان همه از جنس ديجيتال خواهند بود و لازمه اين امر درك صحيح از مفهوم ياد شده است، بنابراين همه بايد نسبت به آن و هدف نهايي بانك اشراف كامل داشته باشند.
شيرواني در بخشي از سخنان خود با تاكيد بر توانايي همكاران گفت: به اين فكر كنيد كه ما مي توانيم، به توانستن فكر كنيم و نه چيز ديگر و با صرف فعل توانستن و تكيه بر پتانسيل موجود ما موفق مي شويم، فقط بايد اين باور را در خودمان تقويت كنيم.
شيرواني در ادامه با اشاره به اهميت درآمدهاي كارمزدي در بانكها، افزود: مگر ممكن است كه بانك‌ها تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء خدمات به كار بگيرند و در نهايت اين خدمات را به صورت رايگان در اختيار مشتريان قرار دهند. در واقع دريافت كارمزد به بانكها كمك مي كند كه بتوانند ضمن رشد و توسعه خدمات، هزينه‌هاي خود را نيز تا حدود زيادي پوشش دهند و از افزايش هزينه تمام شده پول كه در نهايت به خود مشتريان باز مي گردد، جلوگيري شود.
شيرواني در انتها از كليه پرسنل خواست با تمام توان در جهت دستيابي به اهداف بانك تلاش كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image