تعظیم پروژه های عظیم ساختمانی پیش پای ایاک

به گزارش پایگاه خبری بانک روز و به نقل از «میهن صنعت»، ایاک در واقع یک سازمان بسیار قدرتمند و البته مدرن در زمینه مهندسی فروش، بازاریابی و بهره برداری از پروژه های عظیم ساختمانی بوده که در طی چند سال گذشته طرح های عظیمی را مرحله اجرا رسانده است.

ایاک با قدمتی 11 ساله در سال 1385 با شماره 7007 به ثبت رسیده است.تجربه موفق 11 ساله این شرکت با چاشنی علم روز دنیا و البته نیروهای تحصیل کرده و همچنین با استفاده از متدهاى روز بازاریابى و مهندسى فروش دنیا، عمده فعالیت هاى خود را بر ارائه خدمات طراحى و انجام فرایند تبلیغات، مطالعات بازار و فروش پروژه هاى بزرگ و مطرح ساختمانى کشور متمرکز نموده است.

ایاک به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های حوزه ساختمان شناخته می شود که  پیاده سازى و اجراى سیستم نگهدارى و تعمیرات بالغ بر یک میلیون مترمربع از پروژه هاى آماده فروش، بخش دیگری از کارنامه موفق این شرکت به شمار می رود.

چشم انداز این شرکت، سرآمدی و حضور موثر در بازار مرتبط با بازاریابی، بهره برداری و فروش با بکارگیری متخصصان توانمند، استفاده از روشهای نوین و مدرن به جای روش های سنتی، جایگاه یابی برند IAK  ( ایاک) در بحث فروش در کشور و ایجاد سازمانی قدرتمند در اجرای پروژه های عظیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image